الگوریتم گورخر گوگل

الگوریتم گورخر گوگل چیست؟

همانطور که احتمالا همه ما در جریان هستیم گوگل از تعدادی الگوریتم برای رتبه دادن به سایت ها استفاده میکند وبرای هر کدام از این الگوریتم ها اسم هایی انتخاب کرده است . یکی از این الگوریتم ها الگوریتم گورخر گوگل است که در ادامه به نحوه کار کرد این الگوریتممیپردازیم و بررسی میکنیم که دقیق هدفش چیست و چگونه در رتبه دهی سایت ما تاثیر گذار است پس با ما همراه باشید.

Google Zebra Algorithm

الگوریتم گورخر گوگل چیست؟گوگل زبرا چگونه کار میکند و چه تاثیری در سئوی وب سایت دارد؟

الگوریتم گورخر گوگل الگوریتمی می باشد که هدفش نظارت بهتر و بیشتر بر تجارت الکترونیک است اگر توجه کنید در می یابید که دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک و حتی طراحی  و توسعه وبسایت در یک گروه قرار دارند و به یک دیگر وابستگی دارند.گوگل بعد از این احساس کرد برای این که مردم دنیا بتوانند بیشتر از این تکنولوژی ها برای زندگی راحت تر استفاده کنند و با اطمینان خاطر و اعتماد زیاد تر این فروشگاه های اینترنتی خرید کنند الگوریتمی به نام گورخر را به روز رسانی کرد .

الگوریتم گورخر گوگل

ساختار کاری این الگوریتم به این صورت می باشد که کلیه وب سایت های فروشگاهی را از لحاظ فنی مورد بررسی و بازرسی قرار بدهد و اگر متوحه شود که این سایت قصد دارد که کاربران را فریب دهد و یا کلاهبرداری از این سایت صورت گرفته است آن را به گوگل گزارش کرده و سایت جریمه خواهد شد و به این ترتیب وب سایت های فروشگاهی برای این که بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند باید اصول اساسی و قوانین تجارت الکترونیکرا رعایت کنند تا گوگل با این الگوریتم آن ها را تایید کنند.اما امکان دارد که این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا اسم این الگوریتم گورخر است؟ به این دلیل که در دنیای واقعی گورخر راه راه به رنگ سفید و مشکی می باشد و به همین دلیل حشرات موذی را از خود دفع میکند و در دنیای اینترنت هم به این دلیل گورخر نامیده می شود که کلاهبرداران و فروشگاه های نامناسب و بی کیفیت را از گوگل دفع میکند.

Google Zebra Algorithm

نکات مهم الگوریتم گورخر:

اگر فروشگاه اینترنتی دارید حتما برای آن نماد اعتماد الکترونیکی تهیه کنید .

تجربه کاربری و روابط کاربری مناسبی برای مشتریانتان فراهم کنید

برای خدمات و محصولات خود ضمانت نامه یا پشتیبانی پس از فروش در نظر بگیرید

به نظرات کاربران خود اهمیت بدهید و رضایت مشتری را جلب کنید

برای مشتریانتان چندین درگاه پرداخت امن داشته باشید

از اطلاعات مشتریان خودتان حفاظت کنید

مطمئن شوید که محصولات و خدماتتان به دست مشتری می رسد

مشکلات فنی سایت خود را برطرف کنید

مواردی که در بالا گفته شد نمونه عوامل موثر در دادشتن تجارت الکترونیکی می باشد و بهتر است که این موارد رعات شود پس برای این که از این الگوریتم رتبه مناسبی کسب کنید و از گزارشاتش در امان بمانید و خطر شما را تهدید نکند بهتر است که قوانین را رعایت کرده و در جلب رضایت مشتریان کوشا باشید .

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *