سئوی بین المللی چیست؟

سئوی بین المللی چیست و چطور کار میکند

هدف گذاری سئوی بین المللی چیست؟

اول از همه باید اشاره کنم که سئوی بین المللی مناسب همه کسب وکار هایی می باشد که در حوزه صادرات در جهان فعالیت خودشان را دارد و به فرایندی گفته می شود که ساماندهی وبهینه کردن صفحات وب سایت را در اختیار دارد که به موتور های جستجو امکان این را می دهد که کشور های مورد هدف مارا شناسایی کند.

هدف گذاری بین المللی سئو شامل همه اقداماتی میب اشد که برای هزاران هزار بازدید کننده که در مکان های جغرافیایی مختلف هستند انجام می شود.

سئوی بین المللی چیست؟

اولین و مهمرتین اقدام برای هدف گذاری بین المللی سئو این میباشد که کشور ها و مکان ها و زمینه های هدف خود را به خوبی شناسایی و نتخاب کنید

بعد از آن زبان های مورد نظر این کشور هایی که میخواهید در آن فعالیت کنید را مشخص کنید و این مراحل باید به خوبی هدف گذاری بشود و آنالیز بشود چرا که میتوانند باعث شوند تمام مراحل پروژه تحت تاثیر خود قرار بگیرد

نکاتی که باید در هدف گذاری برای سئو به ان توجه کنید

باید دامنه مناسب برای سئوی بین المللی را مشخص کنید

انتخاب یک دامنه برای هر کشور

استفاده از sun folder  ها در هدف گذاری بین المللی سئو

علائم فنی مربوط به سئو سایت های بین المللی

هدف گیری جغرافیایی در رابطه با سئو سایت های بین المللی

بهینه سازی لیست محلی سئوی بین المللی

در هدف گذاری برای سئو چون بتوانیم به موتور های جستجو این اطمینان را بدیهم که وب سایت ما بهینه و با کیفیت می باشد باید از لینک سازی بین المللی نیز استفاده کنید یعنی این که عنصر کلیدی برای هر عملیات سئو و این امر باعث خواهد شد که بازدید کنندگان و کارران خاص به سمت سایت شما جذب بشوند

با توجه به رقابت چشمگیری که در بین وب سایت ها وجود دارد هدف گذاری برای سئو بین المللی از اهمیت خیلی زیادی برخوردارد می باشد که البته این به این معنا نیست که سایت ها از سئو داخل کشور یا محلی خود قصد چشم پوشی داشته باشند بلکه تمرکز دائمی از روی عرضه و ارائه محصولات و خدمات به داخل از کشور برداشته خواهد شد و بر روی برند سازی در همه جهان معطوف می شود

سئوی بین المللی چیست؟

سئوی بین المللی چیست؟

در نتیجه این که برای رسیدن به هدف گذاری بین المللی سئو باید سایت های چند زبانی داشته باشیم اما این که اید دقت داشته باشید سایت بین المللی شما هیچگاه نباید کپی شده سایت اصلی شما باشد

در واقع این که در هدف گذاری بین المللی سدو به جای بهینه سازی وب سایت خود برای جلب ترافیک از شهر یا کشور خود آن را برای کشور ها و زبان های مختلف بهینه میکنید.

  • در هدف گذاری بین المللی سئو کشور یا منطقه ای که مورد نظر خودتان است را با url دوستانه بین المللی ( هدف گذاری کشور ) مشخص کنید
  • در هدف گذاری بین المللی سئو با استفاده کردن از برچسب های زبان ( هدف قاردادن زبات) مشخص کنید که صفحات خود را به کدام زبان اختصاص می دهید
  • در هدف گذاری بین المللی سئو محتوا ها را در زبان های کاربران هدف خود ایجاد کنید و آن ها ار حفظ کنید و این ها همه مواد اولیه ای می باشند که در واقع آن ها را رتبه بندی میکنید.
  • بنابراین بهینه سازی بین المللی موتور های جستجو شامل همه کارهای می باشد که میتوانید برای رتبه بهتر در کشور ها یا زبان ها یا هر دو کشور انجام بدهید.

ابزارهای هدف گذاری بین المللی سئو

ابزار وبمستر گوگل در هدف گذاری برای سئو بین المللی

شما می توانید بر اساس تراکم و چگالی کلمات کلیدی جستجو شده برای سایت خود که از کشور های مختلف دریافت می کنید قابلیت دیده شدن سایت خودتان را در International search مشاهده کنید به کمک این ابزار می توانید خواسته ها و نیازهای خود را رفع کنید

استفاده از Google Analytics برای سئو بین المللی

شما می توانید تعداد دفعات  بازدید حال حاضر کاربران ، تبدیل بازدیدگنندگان به مشتری دائمی و خاص ، حجم نرخ تبدیل و سایر جستجو هایی که از سوی کشورها و زبان های مختلف ایجاد می شود را اندازه گیری و بررسی کنید

استفاده از ابزار Ubersuggest وSEOchat Suggestion Keyword Finder در هدف گذاری برای سئو بین المللی

می توانید با این ابزار ایده های جدید برای کلمات کلیدی خودتان به دست بیاورید کشورا و زبان های مختلف مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Alexa ،SimilarWeb و Google Display Network Researchبرای سئو بین المللی

شما باید رقیبان خود را به همراه مشخصات  کامل|، گرایش های فکری و نیز نقاط قوت و ضعف آنها را در بازارهای بین المللی هدف خود شناسایی و انتخاب کنید، به کمک این ابزار می توانید به این هدف گذاری بین المللی در سئو دست پیدا کنید.

 

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *